Followers

Wednesday, July 22, 2015

SALAM AIDILFITRI

Assalamualaikum & Selamat Hari Raya Aidilfitri..

Telah seminggu kita menyambut syawal. Di kesempatan ini saya ingin memohon ampun dan maaf pada semua kawan-kawan. Selamat hari raya, maaf zahir dan batin.

Hari nie baru berkesempatan nak update blog..biasa lah, hari raya sibuk dengan tugas-tugas di dapur dan melayan saudara-mara yang berkunjung ke rumah..memang xde masa nak layan internet..lagi pun kat kampung tu memang susah nak ada line..macam biskut je...kejap ada, kejap xde..

So..macammana dengan hari raya kawan-kawan semua..meriah..??!!

Alhamdulillah..raya tahun nie masih dapat bersama mak & ayah...rasa bahagia sangat bila dapat beraya bersama mereka yang tersayang..tahun depan tak tahu lagi macammana..kalau umur masih panjang, masih dapatlah beraya bersama..kan..

Raya tahun nie beraya di kampung saya dulu..raya ke-2 baru ke kampung hubby..x jauh pun..30 minit je jaraknya..hihi..

Bagi kawan-kawan yang berdekatan dengan saya tu, jemput lah datang beraya ke rumah..rumah saya sentiasa terbuka untuk tetamu..

 
 
 
 
 

Tahun nie sibuk berjalan ke sana, ke sini hingga terlupa nak ambik gambar satu family yang besar tu..boleh pulak semua lupa nak ambik...semua ambik gambar family sendiri je..rasa rugi pulak xde gambar satu family bersama abg, kakak, mak ayah, anak-anak sedara...hrmm..tahun depan la pulak...

#Salam Aidilfitri Minal Wal Fa-izin
#jumpa lagi..

15 comments:

  1. selamat hari raya
    maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya serta maaf zahir dan batin juga.
    Emerald green cantik

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya aidilfitri:)

    ReplyDelete
  4. Slmt Hari Raya..maaf zahir batin..
    pakai warna Emerald Green mmg rasa cantik je Mrs. A..hihi..

    ReplyDelete
  5. Salam perkenalan.
    Selamat Hari Raya :)

    ReplyDelete
  6. Slmat Hari Raya semua...salam perkenalan..

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum wanie.. alhamdulillah .. dapat beraya bersama keluarga tersayang kan. Meriah jer bunyi nyer.

    Jemput bertandang ke blog akak ya : http://ruzitakitchen.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Salam lebaran dan salam ukhuwah dari Bunda...

    ReplyDelete
  9. tema baju raya yang menarik..selamat hari raya..

    ReplyDelete
  10. Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin.

    ReplyDelete
  11. tq pada semua yg singgah dan komen..

    ReplyDelete